M&B Engineering Dido 26MV on pakettiautoon asennettava rengaskone raskaalle kalustolle, joka tekee pakettiautosta mobiilin rengasaseman. Tämä raskaan kaluston rengaskone asennetaan siis huoltoautoon, joka mahdollistaa töiden tekemisen kaikkialla, minne pakettiautolla pääsee.
- Vannekoot: 13 – 26 tuumaa
- Pyörän maksimipaino: 350 kg
Pakettiautoon asennettava rengaskone, jonka lisäksi voidaan liittää käsipyöritteinen tasapainotuskone WB 290, joiden yhdistelmä tekee yksinkertaisesta pakettiautosta täyden palvelun liikkuvan renkaanvaihtoaseman!
Uusi sähköhydraulinen rengasvaihtaja, joka on suunniteltu liikkuvaan huoltoon ja joka toimii kuorma-autojen, linja-autojen ja henkilöautojen renkaissa, joiden halkaisija on enintään 26 tuumaa.
ALWAYS IN LINE -työskentelyjärjestelmä: tämän järjestelmän ansiosta rulla ja/tai M/D-työkalu toimivat aina täydellisessä asennossa vahingoittamatta rengasta ja vanteen.
Irrotus- ja kiinnitysjärjestelmä rullalla (nopea menettely)
LL-irrotusjärjestelmä (vivuton) sormella erittäin leveille renkaille (super single). Asennusmenettely sormella, joka estää muurahaisvauriot renkaan jalkaosassa.
Valmiustila: sähkömoottori pysähtyy automaattisesti, kun konetta ei käytetä, mikä vähentää energiankulutusta ja melua.
Hätäkäyttöinen käsipumppu: tämä järjestelmä varmistaa, että työyksikkö palaa pakettiautoon sähkö-/hydraulijärjestelmän vikaantuessa.
Turvallisuusmikrokytkimet: ne estävät laitteiden ja pakettiauton vaurioitumisen.
Ohjausyksikkö: käytännöllinen, ergonominen ja nopea käyttää.
Auton pyörän irrottaminen sormella ilman kosketusta (lisävaruste).
Uusi digitaalinen käsikäyttöinen pyörän tasapainotuslaite, joka on suunniteltu liikkuvaan huoltoon. Se takaa kaikkien kuorma-autojen, linja-autojen, pakettiautojen ja henkilöautojen pyörien täydellisen dynaamisen tasapainotuksen kahden painon avulla. Se asennetaan rengasvaihtajan puolelle (2 in 1 -järjestelmä, M&B:n patentoima) ja tarjoaa täydellisen pyörähuollon pienemmällä tilantarpeella ja painolla. WB290 on varustettu automaattisella sisäisellä datavarrella, joka mahdollistaa vanteen halkaisijan ja etäisyyden nopean syöttämisen. Leveys syötetään manuaalisesti.