Ota yhteyttä

Myynti
09 3508 1020
Huoltotilaukset
09 3508 1031
Varaosat
09 3508 1023

Tuoteryhmät

Asiakashaastattelussa Tampereen Huoltoykkönen Oy

Menestyvä korjaamoalanyritys syntyy niin tinkimättömästä asiakaspalvelusta, motivoituneesta henkilökunnasta kuin oikeiden yhteistyökumppaneidenkin löytymisestä.

Vankan kokemuksen korjaamoalalta omaava Pasi Virtanen toimii vuonna 2010 perustetun Tampereen Huoltoykkönen Oy:n yrittäjänä. Huoltoykkönen on valtuutettu Nissan merkkihuolto sekä Autoasi-monimerkkikorjaamo, ja sen palveluihin kuuluvat henkilö- ja pakettiautojen huolto sekä korjauspalvelut.

­-Meillä tehdään esimerkiksi määräaikaishuollot, öljynvaihdot, vauriokorjaukset sekä katsastukseen liittyvät palvelut. Auton huolto on meillä helppoa ja vaivatonta, kertoo Pasi.

Tampereen Huoltoykkönen kuuluu Suomen suurimpaan Autoasi-autokorjaamoiden ketjuun. Ketjun korjaamot huoltavat autot valmistajien ohjeiden mukaisesti, jolloin autossa säilyy valmistajan takuu.

Pasi Virtasella sekä Huoltoykkösen mekaanikoilla on yli 25 vuoden kokemus erityisesti Nissan, Chrysler, Jeep ja Dodge-merkeistä.

– Huollamme ja korjaamme kuitenkin kaikki merkit laadusta tinkimättä. Olemme erittäin ylpeitä siitä, että olemme saaneet viisi tähteä Autoasi ja Testcenter Tiililän järjestämässä puolueettomassa korjaamotestissä. Lisäksi meidät on valittu vuonna 2014 Tampereen parhaaksi korjaamoksi, Pasi kertoo.  

Toimivat laitteet ovat tärkeä osa toimintaa

Tampereen Huoltoykköselle tärkeimpiä laitteita ovat luotettavat nosturit, testerit, jarrudynamometri sekä paineilman- ja öljynjakolaitteet, mekaanikkojen käsityökaluja unohtamatta. Toimivat ja laadukkaat laitteet vaikuttavat korjaamoalalla myös suoraan asiakastyytyväisyyteen, jolloin tärkeäksi muodostuu myös yhteistyö toisten yritysten kanssa. Virtanen arvostaakin toisten yritysten kanssa toimiessaan luotettavuutta, toimitusvarmuutta, hyvää asiakaspalvelua sekä joustavuutta.

– Finnkone on toimittanut meille jo toiset korjaamon nosturit, ja olemme olleet yhteistyöhön todella tyytyväisiä. Meillä ei ole koko vuonna ollut yhtään takuu tai korjauskeikkaa Finnkoneelta hankkimiemme nostureiden tai muiden laitteiden osalta, eli laadukkaat laitteet ostimme, Pasi kertoo.

Asiakas on tärkein

Huoltoykkösen toiminnassa korostuvat Virtasen mukaan erityisesti asiakaslähtöisyys, luotettavuus, rohkeus ja avoimuus.

-Asiakkaiden odotukset pitäisi lähtökohtaisesti pystyä ylittämään. Tärkeintä on että työt tehdään sovitusti, sovitussa aikataulussa sekä sovitulla hinnalla, höystettynä hyvällä asiakaslähtöisellä palvelulla.

Erityisesti sesonkiajat, kuten renkaidenvaihto talvenkynnyksellä, ovat kiireisiä. Silloin korostuu henkilökunnan paineensietokyky ja laadusta tinkimättömyys.

– Meillä on loistava henkilökunta, joka tekee pyyteetöntä ja laadukasta työtä kiireenkin keskellä, Pasi kehuu.