Ota yhteyttä

Myynti
09 3508 1020
Huoltotilaukset
09 3508 1031
Varaosat
09 3508 1023

Tuoteryhmät

Asiakashaastattelussa Tampereen Huoltoykkönen Oy

Menestyvä korjaamoalanyritys syntyy tinkimättömästä asiakaspalvelusta, motivoituneesta henkilökunnasta ja oikeiden yhteistyökumppaneidenkin löytymisestä.

Vankan kokemuksen korjaamoalalta omaava Pasi Virtanen toimii vuonna 2010 perustetun Tampereen Huoltoykkönen Oy:n yrittäjänä. Huoltoykkönen on valtuutettu Nissan-merkkihuoltamo sekä Autoasi-monimerkkikorjaamo. Sen palveluihin kuuluvat henkilö- ja pakettiautojen huolto- ja korjauspalvelut.

­– Meillä tehdään määräaikaishuollot, öljynvaihdot, vauriokorjaukset sekä katsastukseen liittyvät palvelut. Auton huolto on meillä helppoa ja vaivatonta, Virtanen kertoo.

Tampereen Huoltoykkönen kuuluu Suomen suurimpaan Autoasi-autokorjaamoiden ketjuun. Ketjun korjaamot huoltavat autot valmistajien ohjeiden mukaisesti, jolloin autossa säilyy valmistajan takuu.

Virtasella on pitkä historia eri automerkkien kanssa. Yli 25 vuoden aikana Virtaselle ovat tulleet erityisen tutuiksi Nissan-, Chrysler-, Jeep- sekä Dodge-autot. Samaa kokemusta löytyy myös kaikilta Huoltoykkösen mekaanikoilta.

– Huollamme ja korjaamme kaikki merkit laadusta tinkimättä. Olemme erittäin ylpeitä siitä, että olemme saaneet viisi tähteä Autoasi- ja Testcenter Tiililän järjestämässä puolueettomassa korjaamotestissä. Lisäksi meidät on valittu vuonna 2014 Tampereen parhaaksi korjaamoksi, Virtanen kertoo.

Toimivat laitteet ovat tärkeä osa toimintaa

Tampereen Huoltoykköselle tärkeimpiä laitteita ovat luotettavat nosturit, testerit, jarrudynamometri sekä paineilman- ja öljynjakolaitteet, mekaanikkojen käsityökaluja unohtamatta. Toimivat ja laadukkaat laitteet vaikuttavat korjaamoalalla myös suoraan asiakastyytyväisyyteen, jolloin tärkeäksi muodostuu myös yhteistyö toisten yritysten kanssa. Virtanen arvostaakin toisten yritysten kanssa toimiessaan luotettavuutta, toimitusvarmuutta, hyvää asiakaspalvelua ja joustavuutta.

– Finnkone on toimittanut meille jo toiset korjaamon nosturit, ja olemme olleet yhteistyöhön todella tyytyväisiä. Meillä ei ole koko vuonna ollut yhtään takuu- tai korjauskeikkaa Finnkoneelta hankkimiemme nostureiden tai muiden laitteiden osalta. Voimme siis sanoa ostaneemme erittäin laadukkaat laitteet, Virtanen sanoo.

Asiakas on tärkein

Huoltoykkösen toiminnassa korostuvat Virtasen mukaan erityisesti asiakaslähtöisyys, luotettavuus, rohkeus ja avoimuus.

– Asiakkaiden odotukset pitäisi lähtökohtaisesti pystyä ylittämään. Tärkeintä on että työt tehdään sovitusti, sovitussa aikataulussa sekä sovitulla hinnalla, höystettynä hyvällä ja asiakaslähtöisellä palvelulla.

Erityisesti sesonkiajat, kuten renkaidenvaihto talven kynnyksellä, ovat kiireisiä. Silloin korostuu henkilökunnan paineensietokyky ja tinkimättömyys laadusta.

– Meillä on loistava henkilökunta, joka tekee pyyteetöntä ja laadukasta työtä kiireenkin keskellä, Virtanen kehuu.